Solicitari Suport tehnic sau Returnare produs

Dacă întâmpinați probleme tehnice, puteți transmite o solicitare departamentului Suport Tehnic pentru a vă contacta telefonic în vederea soluționării problemei dumneavoastră.
Vă rugăm să ne oferiți cât mai multe detalii referitoare la problema întâmpinată în rubrica Detalii suplimentare și să selectați opțiunea 1. Suport Tehnic

Departamentul Garanții și Departamentul Vanzări nu au reușit să vă ajute telefonic? Atunci vă rugăm să returnați produsul în perioada de garanție.

    Primul pas constă în completarea acestui formular de returnare.
  • Vă recomandăm ca înainte de începerea completării formularului să vă autenficați în contul client. Multe dintre câmpurile solicitate se vor completa automat.
  • Acest formular se completează pentru returnarea unui singur model de produs. Cantitatea returnată poate fi mai mare de 1 bucată cu condiția ca acestea să fi fost achiționate în cadrul aceleiași comenzi. În cazul în care aveți mai multe modele de produs sau achiziționate în comenzi diferite, se vor completa mai multe formulare.
  • Acest formular trebuie să fie completat în întregime.

    Al doilea pas constă în trimiterea prin curier sau aducerea la sediu a produsului(elor). Acesta(ea) trebuie să fie însoțit(e) de Certificatul de garanție si o copie a facturii. În cazul în care produsele trimise nu conțin cele două documente, coletul va fi returnat expeditorului. Puteți trimite produsele aferente mai multor formulare de returnare printr-o singură expediție.
  • Pentru trimiterea prin curier aveti de completat urmatoarele date:
    Destinatar: ONESTORE ENERGY SRL
    Adresa destinatar: Calea Ferentari, nr. 133, Sector 5, Bucuresti
    In atentia (sau persoana de contact): Departament Garanții (RMA)
    Telefon contact: 0725-209.209

Informaţii despre comandă
Informaţii despre produs și motivul solicitării