Comenzi, Plati, Livrari, Retururi, Upgradeuri


Cum Comand?

Consultantii nostri de vanzari vor confirma telefonic toate comenzile plasate online de catre clientii nostri. Astfel, daca nu sunteti siguri de compatibilitatea diferitelor componente selectate, sau doriti si consultanta inaintea procesarii si livrarii comenzii piuteti comanda online si veti primi si consultanta gratuit.

Puteti comanda online

Comandarea produselor se face prin apasarea butonului "Adauga in cos" prezent in dreptul fiecarui produs in liste sau in pagina de prezentare detaliata a unui produs.
Dupa adaugarea in cos a produselor dorite, se finalizeaza comanda mergand la "Comanda". Vi se va afisa continutul cosului si vi se vor cere confirmari asupra produselor comandate, cantitatilor, si modalitatilor de livrare.
Prin plasarea comenzii, veti confirma ca sunteti de acord cu toate conditiile stipulate in comanda Dvs (produse, cantitati, modalitate de livrare si plata, conditii de acordare a garantiilor).

Produsele solicitate in comanda dvs. pot fi sau nu pot fi in stoc. Dupa plasarea comenzii veti fi contactat telefonic de un consultant pentru verificarea si acceptarea acesteia, urmand ca ulterior sa fie livrarata conform conditiilor de livrare alese de Dvs.

Puteti comanda telefonic

Pentru a comanda telefonic este de ajuns sa contactati Departamentul Vanzari la unul dintre numerele de telefon afisate in sectiunea contact

Consultantii nostri va vor oferi informatiile necesare procesarii comenzii si va vor acorda tot sprijinul pentru a selecta produsul care sa satisfaca cerintele dvs, in cazul in care nu stiti ce ar trebui sa alegeti.

Recomandam efectuarea comenzii online. Astfel nu exista riscul ca operatorul telefonic sa inteleaga gresit datele dvs. de contact, produse, cantitati.

Cum Platesc?

Modalitatile de plata acceptate sunt specificate in continuare. Alte modalitati de plata in afara celor prezentate in continuare nu se accepta, si nu ne asumam nici o responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin alt curier decat cel care a efectuat livrarea.
Nu efectuati plata comenzii decat dupa ce stabiliti detaliile cu unul din reprezentantii nostri.

Plata Ramburs la primirea produsului

Plata in numerar (lei), care se efectueaza la livrare catre operatorul de curierat care efectueaza livrarea.
Plata se face la valoarea din momentul confirmarii telefonice a comenzii, integral in momentul livrarii.
Atentie! conform normelor in vigoare pentru persoanele juridice exista anumite restrictii la plata cu numerar.

Plata prin banca cu ordin de plata vizat de banca

Datele necesare pentru plata prin virament bancar se obtin in momentul plasarii comenzii, si alegerii acestei optiuni la modalitate de plata. Livrarea comenzii se efectueaza dupa confirmarea platii in contul nostru.

Plata numerar sau prin card la sediul nostru

In cazul in care optati pentru ridicarea produselor de la sediul nostru, puteti efectua plata in numerar (conform normelor in vigoare) sau prin card bancar (se pot percepe comisioane suplimentare).

Plata online folosind serviciul PayPal

Puteti efectua plata folosind serviciul PayPal prin card bancar, exclusiv in euro selectand din coltul stanga al paginii metoda de afisare a preturilor. Preturile produselor se vor converti automat la cursul euro din ziua efectuarii comenzii.

Dupa adaugarea produselor in cos se va selecta metoda de plata PayPal Express. Ulterior selectarii veti fi redirectionat catre o pagina securizata a serviciului unde se va efectua plata.

Cum Livrati?

Produsele comandate se livreaza in toata tara, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dvs. la efectuarea comenzii. Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si pot fi asigurate (optional) pe tot parcursul transportului pana la livrare.

Ridicarea comenzilor de la sediu

Produsele se pot ridica de la sediul nostru dupa confirmarea unui comenzi plasate online, la data si ora indicata de consultantul de catre vanzari.

Livrarea comenzilor in Bucuresti si in tara (24-48h)

Se realizeaza prin firmele de Curierat rapid NemoExpress, DPD, Fan Courier si Urgent Curier, caz in care produsele ajung la dvs. intre 24 ore, in localitatile fara km suplimentari si 48 ore, (Atentie! Duminica curierul nu face livrari! Pot fi situatii in care termenul de livrare sa depaseasca aceste termene, va recomandam sa urmariti stadiul livrarii!! ), urmand ca dvs. sa achitati valoarea comenzii la destinatie (ramburs).
Nota: In cazul in care doriti ca produsele comandate sa fie expediate prin curierat rapid preferat de dumneavoastra va rugam sa faceti comanda online selectand livrarea prin curierat rapid iar la observatii specificati curierul preferat. Livrarea produselor folosind alt curier decat cei agreati de catre noi se face doar dupa achitarea contravalorii marfii prin transfer bancar.

Cost ZERO la livrare

LIVRAREA GRATUITA poate fi selectata de clientii care comanda online, prin alegerea aceastei metode de livrare la finalizarea comenzii, si este disponibila pentru comenzile de peste 799 RON si cu livrare prin firma de curierat rapid NemoExpress in localitatile in care are  agentii teritoriale in 24 ore sau pentru localitatile cu kilometri suplimentari (fara de agentiile teritoriale), livrarea se efectueaza in 48 ore. (Atentie! Duminica curierul nu face livrari! Pot fi situatii in care termenul de livrare sa depaseasca aceste termene, va recomandam sa urmariti stadiul livrarii!! )

Cum Returnez?

In termen de 14 zile calendaristice

Produsele achizitionate pot fi returnate conform legilor in vigoare, in speta O.G. 34/2014 (cu toate completarile ulterioare ale acesteia).
Pentru incheierea si executarea contractelor la distanta consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Produsele se pot returna in termen de 14 zile calendaristice cu conditia integritatii acestora. Nu vor fi acceptate decat produse ce nu prezinta zgarieturi sau defecte fizice de orice natura, care sunt insotite de toate accesoriile, ambalajele originale si eventualele sigilii intacte, precum si sa fie insotite de certificatul de garantie in original. Vom accepta numai pachetele care au taxe de transport preplatite.
Produsul returnat trebuie asigurat la valoarea lui reala prin transportator, folosindu-se acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Confirmarea de primire este obligatorie.
Returnarea contravalorii comenzii se va face in cel mult 14 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport de retur.
O.G. 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica care achizitioneaza, utilizeaza sau consuma produse ori beneficiaza de prestarea unor servicii, in afara activitatii sale profesionale, in baza unui contract incheiat cu un comerciant.

In perioada de acordare a garantiei

Produsele returnate pentru solicitarea efectuarii garantiei tehnice trebuie sa fie insotite de certificatul de garantie in original, copie a facturii fiscale, si sa fie insotit de toate accesoriile cu care a fost achizitionat, precum si completarea "Actiunii de retur" sau sa fie insotit de o fisa din care sa reiasa defectul reclamat, si pentru a preveni eventualele deteriorari de pe parcusul transportului este recomandat sa fie in ambalajul original. In cazul in care produsele nu respecta conditiile anterioare, acestea pot fi returnate expeditorului asa cum au venit. Modalitatea de repunere in functiune a produselor defecte aflate in termenul de garantie stipulat se realizeaza prin reparare sau inlocuire. Termenul de solutionare este de 15 zile, exceptie pentru produsele care au fost achizitionate impreuna cu serviciul "Instant service", pentru care termenul maxim de solutionare este de 2 zile lucratoare sau produsele din gama PRO care au ca si termen de rezolvare maxim 5 zile lucratoare.

Costurile expeditiei pentru probleme de garantie (trimitere si primire) a marfii sunt gratuite prin folosirea serviciilor de Curierat rapid NemoExpress, DPD. Coletul trebuie sa fie marcat cu numarul solicitarii de returnare (RMA). Nu se accepta trimiterea de colete cu "plata la destinatar" in alte conditii decat cele specificate anterior.
Aducerea personala a produselor la sediul nostru presupune doar preluarea acestora, nu si remedierea pe loc

Cum Upgradez Sistemul CCTV?

pentru componentele principale ce fac parte din sistemele CCTV achizitionate in ultimele 24 luni

Politica Upgrade Produse

Nevoile multora din clientii nostri evolueaza in primii 2 ani dupa achizitionarea unui sistem de supaveghere video si prin solutia de upgrade preferential client CCTV-SUPRAVEGHERE incercam sa venim in ajutorul lor pentru a le maximiza valoarea investitiei si pentru ca apreciem increderea acordata!
Toti clientii firmei noastre pot beneficiaza de upgrade in primii 2 ani de la achizitionarea unui produs platind o diferenta pentru unul mai bun.

Procedura upgrade produse

Sistemul de supraveghere va fi preluat de la client la o valoare mai mica cu 20% din pretul actual de vanzare daca upgrade-ul se face in primele 6 luni de la achizitie, 30% in intervalul 6 luni -12 luni si 50% pentru intervalul 12 luni - 24 luni, urmand sa fie platita diferenta pana la un alt produs din gama respectiva ales de client. Upgrade-ul se realizeaza in principiu doar la produsele noi, si care nu prezinta urme fizice de folosire (zgarieturi, lovituri).

Informatii suplimentare

Anulari / Modificari

In cazul in care doriti anularea sau modificarea comenzii, este responsabilitatea dvs. de a ne informa in scris sau telefonic despre intentiile dvs.
In eventualitatea modificarii unei comenzi speciale ne rezervam dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta actiune.

Urmarire stadiu comanda

Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/sterge profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.

Mentiuni

Va asiguram ca firma noastra face tot ceea ce este posibil pentru a satisface in cele mai mici detalii cerintele clientilor sai.
Firmele particulare de transport cu care lucram garanteaza manipularea si transportul pachetelor cu cea mai mare grija, preluand intacta marfa de la expeditor.
Daca doriti detalii suplimentare va rugam sa ne contactati.

Oferte speciale

Panou LED Ultra Slim 36W lumina alba 60x60cm

Panou LED Ultra Slim 36W lumina alba 60x60cm

Panoul LED ultraslim este un sistem elegant de iluminat folosit pentru spațiile rezidențiale, birouri, spații comerciale, restaurante sau hoteluri. Acesta are un design modern și o eficiență ridicată...

107,10LEI 128,52LEI Fără TVA: 90,00LEI

Panou LED Ultra Slim 18W lumina alba rotund 20cm

Panou LED Ultra Slim 18W lumina alba rotund 20cm

Panoul LED ultraslim este un sistem elegant de iluminat folosit pentru spațiile rezidențiale, birouri, spații comerciale, restaurante sau hoteluri. Acesta are un design modern și o eficiență ridicată...

29,75LEI 35,70LEI Fără TVA: 25,00LEI

Camera de supraveghere IP wireless controlabila PT interior HD 1080P 2 megapixel XM3401-W
  • Mobilitate maxima in orice directie
  • Camera Wi-Fi, fara fir

Camera de supraveghere IP wireless controlabila PT interior HD 1080P 2 megapixel XM3401-W

Camera de supraveghere IP wireless interior cu infrarosu, control PT, 1/3.6 CMOS Sensor, 2MPX 1920x1080P, inregistrare pe card MicroSD, 9 IR LED, distanta IR 10m, lentila 3.6mm + Filtru IR CUT, 0.01 l..

246,33LEI 296,31LEI Fără TVA: 207,00LEI

Camera de supraveghere IP Wireless HD 960P Panoramica, stocare card - BEC-360GW
  • Camera Wi-Fi, fara fir

Camera de supraveghere IP Wireless HD 960P Panoramica, stocare card - BEC-360GW

Camera de supraveghere IP Wireless HD de interior  BEC-360GW cu element de imagine 1/3 CMOS, rezolutie 1280 x 960 (scanare progresiva), este echipata cu 3 led-uri cu lumina alba, distanta..

189,21LEI 240,38LEI Fără TVA: 159,00LEI